poniedziałek, 17 marca 2014

pasjonuje mnie upcykling

Efektem moich recyklingowych zmagań jest takie pudełeczko, które powstało tradycyjnie z rolek po taśmie klejącej. Do jego ozdobienia użyłam sznurka, rafii dekoracyjnej, filcu, sztywnego papieru kolorowego i koronki.



Sobota upłynęła mi bardzo miło, ponieważ uczestniczyłam w Recykling Party. Podczas imprezy przerabiałyśmy stare kreacje i dawałyśmy im nowe życie. Efekty naszych zmagań można obejrzeć na moim fanpage na Facebooku. Przy okazji zachęcam Was do zalajkowania tejże strony jeśli oczywiście się Wam spodoba :)


PANI KREDKA na FB 

Nie wiem czy wiecie, ale prowadzę także drugiego bloga pod nazwą:

RECYKLINGOWNIA

Możecie tam odnaleźć moje recyklingowe, a właściwie upcyklingowe inspiracje.

11 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita z tymi pudełkami co kolejne to piękniejsze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooow śliczne to pudełko, już w głowie zaczynam rozmyślam czym mogłabym swoje własne tak wykończyć...jeśli pozwolisz?super połączyłaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te pudełeczko !!! W życiu bym niezgadła,że ono zrobione z rolki po taśmie klejącej!! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. upcykling zawsze spoko ;)
    wykonani,kolory pudełeczka ładniutkie.
    Pozdrawiam i zapraszam ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pudełeczko i zaraz zaglądam na fanpage! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko! Do tego moje kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie dobrane kolory :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj pierwszy raz u Ciebie goszczę, najpierw natrafiłam na twój drugi blog i już mi się on podoba dla tego już tam zostaje;).

    OdpowiedzUsuń