poniedziałek, 13 stycznia 2014

pastelowe kolczyki

Róż, biel i błękit to wspaniałe, delikatne zestawienie kolorystyczne, ale jakoś tak nie bardzo do mnie pasuje, ponieważ nigdy wcześniej nie udało mi się stworzyć niczego w takiej właśnie tonacji.
W związku z tym, że na blogu www.szuflada-szuflada.blogspot.com znalazłam zaproszenie do wzięcia udziału w wyzwaniu, jakim jest wykonanie własnoręcznie dowolnego przedmiotu stosując takie kolory jak: biel, błękit i róż. Postanowiłam coś w tym kierunku zrobić i tak powstały kolczyki. Jedyne co miałam do dyspozycji to wełna (brudny róż), kaboszony w lekko różowym, pastelowym odcieniu oraz kilka błękitnych kryształków. Do tego dodałam białe drobne koraliki i filc również w kolorze białym. Oto efekt:


Kolczyki biorą udział w wyzwaniu Szuflady:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-nr-1.html

1 komentarz: